آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک حمام لوکس و زیبا چه المان‌ها و مواردی را نیاز خواهد داشت؟ در حمام هتل‌های پنج‌ستاره و خانه‌های اشرافی چه چیزهایی وجود دارد که وقتی وارد آن‌ها می‌شوید از تعجب مغزتان سوت می‌کشد؟ جالب است بدانید که افراد ثروتمند حتی برای طراحی حمام خانه خود نیز از طراحان داخلی و دیزاینرها کمک می‌گیرند؟ اما واقعاً از چه چیزهایی استفاده خواهد شد؟ چه مسائلی باعث می‌شود که یک حمام لوکس و زیبا و مدرن به نظر برسد؟ اولین مسئله‌ای که در هر محیطی قطعاً باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، منبع نور است. در حمام‌ها امروزه از لامپ‌های درخشان با نور نرم استفاده می‌شود.

البته بیشتر این لامپ‌ها هوشمند بوده و درست مانند سنسور روی موبایل شما بر اساس نور محیط می‌توانند همه چیز را تنظیم کنند. حمام لوکس و زیبا چند المان مهم دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

استفاده از تجهیزات نورپردازی، رشته‌های رنگی و LED خصیصه مهم دیگری است که در این حمام‌ها استفاده می‌شود.

حمام لوکس و زیبا

طراحی دکوراسیون حمام‌های لوکس

اگر وارد هتل‌های لوکس شهرهای بزرگ شوید احتمالاً با ظاهر جذاب و گاهی یک‌دست اتاق‌ها، سالن اصلی و همین‌طور حمام و سرویس بهداشتی مواجه می‌شوید. در هتل‌ها عموماً از چوب برای ایجاد جلوهای مجلل و لوکس استفاده خواهد شد. البته که ترکیب آن با منابع چراغ‌های دیواری می‌تواند این جذابیت را چندبرابر کند.

در کنار این مواد وان حمام بخشی جدانشدنی از یک حمام لوکس خواهد بود. این وان‌ها در حال حاضر به شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند.

دوش‌های آب نیز حالا با تصورات ما و تصویر ذهنی که از آن‌ها داریم بسیار تفاوت خواهند داشت. دوش‌های لوکسی که با چهار تکه سیم به دیوار متصل شده‌اند و انگار واقعاً روی هوا معلق هستند، می‌توان به‌راحتی آن‌ها را در فضای باز حمام نصب کرد. منظور از فضای باز قرارگرفتن آن در بخشی از اتاق‌خواب شماست، بله به همین اندازه عجیب! این پروژه در بسیاری از هتل‌های لوکس عملی شده است. یا یک دیواره شیشه‌ای حمام از اتاق‌خواب جدا می‌شود. استفاده از آینه ایده جذاب دیگر است. آینه‌هایی به شکل دایره‌ای که پشت آن‌ها پنل‌های LED  کار گذاشته شده است و واقعاً جلوه‌ای بی‌نقص بخصوص در تاریکی حمام ایجاد می‌کند.

نظرتان در مورد ایده ساخت حمام لوکس و زیبا با اکسسوری‌های لوکس چیست؟

ساخت حمام لوکس و زیبا با اکسسوری‌های جذاب

می‌توانید از یک سری میزهای شیک نیز در کنار وان حمام و شیر آب استفاده کنید. روی این میزها معمولاً لوازم موردنیاز حمام قرار گرفته خواهد شد. می‌توانی صابون، شامپو، ماسک صورت و مو و لوسیون‌های خود را روی آن بچینید. البته در بسیاری از هتل های مجلل از آینه کاری های ویژه برای عمق دادن به محیط حمام نیز استفاده می شود.

می‌توانید با لوازم تزئینی کلاسیک جذابیت و ابهت محیط خانه و به طبع حمام خود را چندبرابر کنید. به‌طوری که وقتی کسی برای اولین‌بار وارد آن شود از همه چیز تعجب‌زده شود. چه‌بسا که امروزه از سنگ‌های مرمر اسلب نیز استفاده می‌شود. این سنگ‌ها ترکیبات رنگارنگ یا یک‌رنگی دارند و می‌توانند نمای حمام خود را 360 درجه دگرگون سازند. تمامی این موارد عموماً پیش‌نیاز یک حمام لوکس و زیبا هستند.

منبع: گوین پلمیر


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=16926

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×