تعریف دوش توکار

همانطور که از نام این محصول مشخص است دوش توکار به دوش حمامی گفته می شود که تمام اجزای آن بجز سرشیر و سردوش درون دیوار و زیر کاشی قرار می گیرند. این سیستم جدید دوش حمام باعث زیبایی بیشتر و صرفه جویی درفضا و احتمال آسیب کمتر می شود.

شیر-دوش-توکار
خرید دوش توکار

مزایای دوش توکار

دوش توکار باعث زیبایی حمام می شود

شاید مهم ترین تفاوت دوش توکار و دوش معمولی در شکل ظاهری حمام باشد. در سرویس حمامی که از دوش توکار استفاده شده است حس زیبایی به چشمانتان می دهد و دوش گرفتن را به کاری لذت بخش تبدیل می کند.

افزایش فضا با خرید دوش توکار

از آنجا که لوله ها و لنگی و اکثر تجهیزات دوش توکار در داخل دیوار قرار دارد، باعث صرفه جویی در فضا می شوند و برای حمام های کوچک می تواند گزینه ی مناسبی باشد. و همچنین احتمال آسیب هایی مثل خوردن بدن یا وسیله ای دیگری به شیر را کمتر می کند.

شیر-دوش-توکار
قیمت خرید دوش توکار

خرید دوش توکار و خرابی کمتر

همانطور که در مقالات گذشته راجع به مزایای لوله کشی توکار صحبت کردیم و گفتیم که لوله کشی توکار باعث کاهش خرابی می شود، دوش توکار نیز از این قاعده مستثنا نیست. دوش توکار به دلیل این که زیر کاشی است احتمال ضربه دیدن آن کمتر می باشد.

معایب دوش توکار

دوش توکار با این که مزایای بسیاری دارد اما اگر در خرید آن بی دقتی کنیم ممکن است خسارات سنگینی متحمل شویم.

در صورتی که دوش توکار به صورت درست نصب و تست نشود بعد از اتمام کاشی کاری متوجه نشتی در آن شویم تعویض و تعمیر ان کاری دشوار و هزینه برداری است.

همچنین نصب دوش توکار نیاز به شخص متخصص دارد و مانند دوش معمولی نصب کردن آن چندان ساده نیست.

شیر-دوش-توکار
نکات مهم خرید دوش توکار

قبل از خرید دوش توکار به این نکات دقت کنید

خرید دوش توکار نکات بسیار مهمی دارد که حتما به آن باید توجه شود.

دوش توکار کم کیفیت و ارزان نخرید! در صورت خرابی باید چندین برابر هزینه تعمیرات کنید پس همین ابتدا دوش با کیفیت و دارای ضمانت (مانند دوش توکار شرکت شیرآلات گلپایگان) تهیه کنید.

حتما از نصاب با تجربه جهت نصب دوش استفاده کنید و قبل از کاشی کردن دیوار حمام دوش را تست کنید و مطمئن شوید نشتی در آن مشاهده نمی کنید.

سعی کنید برای زیبایی حمام رنگ کاشی و رنگ دوش را متناسب با هم انتخاب کنید.

شیر-دوش-توکار
فواید خرید دوش توکار

جهت خرید دوش توکار

در فروشگاه گوین پلیمر به صورت آنلاین و حضوری شیرآلات گلپایگان ارائه می شود. جهت خرید شیر دوش توکار می توانید از فروشگاه وبسایت یا به صورت تلفنی محصولات خودتان را سفارش دهید.


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=17208

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×