فلاش‌تانک توکار ایمن آپ یکی از موردنیازترین لوازم مصرفی ساختمانی است که امروزه بخش مهمی از نیازهای انسان را برای برقراری بهداشت در محیط سرویس‌ها فراهم نموده است. یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی که این تولیدات با آن مواجه هستند، کم بودن کیفیت و همین‌طور بروز اختلال در کارکرد پس از مدتی استفاده خواهد بود. عمده این مشکلات در اثر عدم انتخاب صحیح و بهره‌گیری از محصولات برندهای نامعتبر و ناشناخته است.  

باتوجه‌به زندگی شهرنشینی و آپارتمان‌نشینی دور از ذهن است که سیستم‌های سرویس بهداشتی بدون استفاده از فلاش‌تانک‌ها فعال باشند. در ساختمان‌های بزرگ همواره انتقال جریان فاضلاب مسئله مهمی است که باید بادقت حداکثری انجام گردد. کارفرمایان و مسئولین اجرای پروژه‌های عمرانی مسکونی و تجاری موظف به بهره‌گیری از جدیدترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها بخصوص در حوزه بهداشتی ساختمانی هستند.

مطالعه بیشتر در مطالب مرتبط: بررسی فلاش تانک توکار

راهنمای خرید فلاش تانک توکار

انتظار می‌رود که یک فلاش تانک باکیفیت، هم فضای کمی اشغال کند، هم در مصرف آب نیز موجب صرفه‌جویی شود. البته که افزایش سطح ایمنی بهداشتی و زیبایی و جذابیت بصری نیز به‌هرحال از جمله کلیدی‌ترین و مهم‌ترین عناصری است که کاربر باید در هنگام تهیه و خرید فلاش‌تانک توکار ایمن آپ به آن دقت کند.

همان‌طور که اشاره شد این محصول از جمله پرفروش‌های بازار است که از متریال پلاستیک فشرده درجه یک با بالاترین نرخ کیفی ساخته شده و سیستم کارکرد آن بر پایه فشار یک دکمه ساده است. قابلیت تنظیم میزان خروجی آب از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این مدل نسبت به هم‌رده‌های بازار خواهد بود.

ضرری است که حتماً در انواع فلاش‌تانک توکار ایمن آپ، خروجی آب به‌صورت یک‌مرحله‌ای انجام شود. در این صورت نیاز به نظافت مداوم سرویس نخواهد بود. فلاش‌تانک‌ها هم در سرویس‌های بهداشتی فرنگی و هم ایرانی قابل‌استفاده هستند. البته اساس نصب آن‌ها کمی با هم متفاوت خواهد بود. اما در کل مهم‌ترین موضوع در مورد یک فلاش‌تانک باکیفیت این است که هد رفت آب نداشته باشد. برخی مدل‌های No Name موجود در بازار، پس از مدتی دچار مشکلاتی نظیر نشتی، کاهش فشار و یا نقص‌های فنی این‌چنینی می‌شوند. در این شرایط اهمیت خرید یک فلاش‌تانک با کیفتی بیشتر خودش را نمایان می‌سازد.

نکات مهم هنگام خرید فلاش‌تانک توکار

یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک فلاش‌تانک باید داشته باشد این است که از جنس و متریال مرغوب طراحی گردیده تا در اثر قرارگیری در محیط مرطوب و نمناک سرویس بهداشتی و توالت، به‌مرور دچار ترک‌خوردگی، نقص در عملکرد و نشتی نشود. برندهای معتبر همواره سعی می‌کنند که استانداردهای جهانی در زمینه تولید محصولات را دریافت و پاس کنند. شرکت ایمن آپ نیز به مدت 15 سال محصولات خود را گارانتی نموده و از این نظر یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در بازار مصالح ساختمانی و لوازم بهداشتی ساختمانی است.

در ساخت بیشتر متریال‌های موجود در بازار که در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شوند و الل خصوص فلاش‌تانک توکار ایمن آپ، از لاک، POM و ABS استفاده می‌گردد. حال باید دید که کدام موارد در چه رنج قیمتی می‌تواند بهترین بازدهی را چه برای مشتری و چه سازنده داشته باشد. فلاش‌تانک‌ها در مدل‌های اتوماتیک، دکمه‌دار، دو زمانه و دو مخزنی در بازار ایران عرضه می‌شوند که بسته به نیاز مشتری قابل سفارش خواهند بود.


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=17259

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×