پی‌وی‌سی در واقع یک متریال پلاستیک قابل‌اعتماد با مقاومت بالا در باربر آب و رطوبت است. روشویی کابینتی پی‌وی‌سی و مدل‌های کمد و سینک ظرف‌شویی آن نیز در بازار موجود است. نکته مهم در مورد پی‌وی‌سی این است که می‌توانید به‌جای چوب و دیگر مواد پلاستیکی و فلزی از آن استفاده کنید. مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه تعداد زیادی از آن‌ها را برمی‌شماریم. روشویی‌های کابینتی چند سالی است که جایگزین دیگر مصالح شده‌اند و معمولاً مدل‌های پی‌وی‌سی آن دارای مقاومت بسیار بالا و همین‌طور استحکام فوق‌العاده هستند.

قیمت روشویی کابینتی پی‌وی‌سی نیز یکی از ما ترین دلایل انتخاب آن است. این کابینت معمولاً با قیمت‌ها و طرح‌های مختلف مدرن و کلاسیک در بازار موجود است. می‌توانید بر اساس فاکتور برند، ابعاد، رنگ و انواع طراحی ساده و مدرن آن را در بازار ایران تهیه کنید.

روشویی کابینتی پی‌وی‌سی

بررسی ویژگی‌های مثبت روشویی کابینتی پی‌وی‌سی (PVC)

روشویی کابینتی پی‌وی‌سی در برابر گرما، حرارت و همین‌طور ضربه مقاومت خوبی دارد. معمولاً در آب پوسیده نمی‌شوند. چون ساختار آن‌ها کاملاً ضد آب است. یکی دیگر از مشکلات ام‌دی‌اف و چوب در چنین شرایطی وزن زیاد آن‌ها بود. این مشکل در حال حاضر در کابینت روشویی PVC به طور کامل حل شده است. ضمن این که نصب کابینت‌های پی‌وی‌سی به‌مراتب آسان‌تر است و عموماً هیچ محدودیتی در استفاده از آن‌ها در بخش‌های مختلف خانه و آشپزخانه و حتی اتاق‌ها به‌عنوان کمد دیواری وجود ندارد. بخصوص در فضای آپارتمانی که مسئله جاگرفته اهمیت زیادی دارد.

در ادامه این مبحث در گوین پلیمر و سؤال مهم دیگر مشتریان این کابینت‌ها: این کابینت برای سرویس‌های بهداشتی کوچک مناسب است؟ باید عرض کنیم که هیچ محدودیتی برای استفاده از روشویی کابینتی پی‌وی‌سی در سرویس‌های بهداشتی کوچک و بزرگ وجود ندارد. ضمن این که این کابینت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متفاوتی عرضه می‌شوند. این مدل از کابینت‌ها نیازی به مراقبت و نگه‌داری ندارند. بر خلاف نمونه‌های ام‌دی‌اف و چوبی که همواره باید دور از آب و گردوغبار قرار گیرند. خاصیت ضد آب بودن این کابینت‌ها به داد شما می‌رسد. عمده‌ترین استفاده از آن در سرویس بهداشتی مراکز عمومی است. قطعاً استفاده مداوم از روشویی‌ها درصورتی‌که‌ام دی اف باشند می‌توانند موجب پوسیدگی آن‌ها در کوتاه‌مدت شود.

مقایسه دوام و طول عمر روشویی PVC و MDF

مقایسه دوام و طول عمر روشویی PVC و MDF

همان‌طور که خاطرنشان شدیم یکی از عمده‌ترین دلایلی که موجب می‌شود، مشتریان به سمت به سمت کابینت‌های PVC روی‌آورند، مسئله مقاومت بالا در برابر رطوبت است. این متریال به‌هیچ‌عنوان دچار پوسیدگی و پوسته شدن نمی‌شود. همین‌طور کاملاً ضدخش بوده و امکان رشد انواع حشرات موذی مانند موریانه‌ها و… در آن وجود ندارد. از این ورق‌ها برای ساخت کابینت‌های آشپزخانه، روشویی دستشویی و کمد حمام استفاده کرد. دوام و طول عمر پی‌وی‌سی نسبت به چوب وام دی اف بالاتر است.

مهم‌ترین مزیتی که برای ام‌دی‌اف کاران اهمیت زیادی دارد، مسئله نصب سریع و آسان PVC خواهد بود. اصولاً هم از کابینت‌های پی‌وی‌سی برای طراحی‌های مدرن استفاده می‌شود. اما گاهی طراحی‌های تلفیقی در فضای خانه‌های کلاسیک با کابینت‌های مدرن نیز دیده می‌شود که در این صورت هم مانعی وجود ندارد. مزیت اصلی استفاده از روشویی کابینتی پی‌وی‌سی در بازار ایران طول عمر طولانی‌تر آن است.


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=16914

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×