فرنگی وال هنگ چیست؟

فرنگی وال هنگ یا دیواری به سنگ توالت فرنگی می گوییم که خروجی آن دیواری است و روی زمین قرار نمی گیرد. امروزه در بسیاری از منازل بجای سنگ توالت فرنگی زمینی از فرنگی وال هنگ استفاده می شود.

چرا از فرنگی وال هنگ استفاده می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که افراد ترجیج می دهند تا از سنگ توالت فرنگی وال هنگ استفاده کنند. دلیل اول این است که توالت وال هنگ فضای کمتری را نسبت به فرنگی های زمینی اشغال می کند.

نظافت در توالت های که از فرنگی وال هنگ استفاده شده است راحت تر است زیرا فرنگی روی زمین نیست و زیر آن به راحتی قابل نظافت است. همچنین ایرادی که در فرنگی زمینی وجود دارد این است که پشت سنگ توالت محل جمع شدن سوسک و حشرات موزی است و در وال هنگ این اتفاق نمی افتد.

دلیل سوم استفاده از توالت وال هنگ زیبایی و جدید بودن این نوع سنگ نسبت به سنگ های زمینی است و افرادی که به زیبایی و شکیل بودن محیط اهمیت میدهند ترجیحشان استفاده از وال هنگ است.

وال-هنگ

فرنگی والهنگ چطور نصب میشود ؟ چه نکاتی هنگام نصب باید رعایت کرد؟

نصب توالت وال هنگ دو مرحله دارد. محله اول هنگامی است که کاشی کاری انجام نشده است و فلاشتانک و تجهیزات وال هنگ نصب و محکم کاری می شود. نصب پایه ها و فلاشتانک فرنگی وال هنگ باید توسط متخصص انجام شود و بعد از نصب حتما تست شود.

مرحله دوم بعد از انجام کاشی کاری است و باید سنگ توالت به وسیله ی پیچ به پایه وال هنگ داخل دیوار نصب شود.

آکس فلاشتانک وال هنگ

فلاشتانگ وال هنگ در بازار دو نوع آکس دارد که یکی 18 سانتی‌متر و دیگری 23 سانتی‌متر است. ولی پیشنهاد ما این است که برای هر دو نوع فرنگی هنگام نصب جایگاه در نظر گرفته شود تا در آینده در صورتی که قصد تغییر سنگ را داشتید به مشکلی نداشته باشید.

نگرانی های استفاده از وال هنگ

معمولا زمانیکه از وال هنگ نام می بریم برخی از افراد نگرانی هایی به ذهنشان میرسد که دو تا از اصلی ترین این نگرانی ها تحمل وزن وال هنگ و نگرانی از بابت خرابی فلاشتانک و تجهیزات داخلی وال هنگ است.

باید به شما بگوییم که سنگ توالت وال هنگ استاندارد توانایی تحمل وزن بالای 400 کیلو را داراست و همچنین برای خرابی های احتمالی وال هنگ دریچه ای روی دیوار تعبیه می شود و از طریق آن دریچه تعمیرات احتمالی امکان پذیر است.


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=17229

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×