شیرهای توکار امروزه یکی لازمه‌ها به جهت انتقال جریان سیالات در ساختمان‌های مسکونی هستند که به دلیل جاگیر نبودن و امکان نصب در محیط‌های کوچک، مورداستفاده قرار می‌گیرند. اکثر کسانی که برای اولین‌بار نامم محصولی مانند شیرهای توکار پلیمر گلپایگان را می‌شنوند فکر می‌کنند که از این شیرها صرفاً در خانه‌های تازه‌ساخت می‌توان استفاده کرد.

این شیرها چه برای حمام و سرویس بهداشتی و چه در آشپزخانه قابل‌اجرا هستند. دوش‌های توکار مزایای زیادی دارند و می‌توان در خرید آن‌ها به سراغ مدل‌هایی رفت که هم ابعاد کوچک‌تری دارند و هم‌قیمتشان نیز مناسب است. شرکت پلیمر گلپایگان در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین عرضه‌کنندگان در زمینه انواع شیرآلات و مصالح بهداشتی است. شیرهای توکار نیز در دسته‌بندی این محصولات قرار می‌گیرند که در رده‌های بین‌المللی کیفی تولید می‌شوند. درصورتی‌که شیر توکار در ساختمان به‌درستی نصب شود، به طبع بهره‌گیری از آن مزیت‌های زیادی خواهد داشت.

نکات مهم هنگام خرید شیرآلات توکار

نکات مهم هنگام خرید شیرآلات توکار

دقت نمایید که بازار پر است از محصولاتی که توسط لیبل‌های ناشناخته عرضه می‌شوند و ممکن است کیفیت آن‌ها حتی پایین‌تر از نمونه‌های چینی (درجه چندی) موجود در بازار باشد. هنگام خرید شیرهای توکار حتماً اساس خود را روی انتخاب بر حسب برند بگذارید. معمولاً برندهای تولیدکننده شیر های توکار بهترین فاکتور و فیلتر انتخاب این محصول هستند.

شیرهای توکار در دفع فاضلاب و جمع‌آوری آب در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرند. ضمن این که لازم است حتماً کیفیت بدنه فوق‌العاده بالایی داشته باشند. زنگ‌زدگی، خوردگی و اکسید شیرهای توکار از جمله مشکلاتی است که معمولاً افراد در منازل و محل کار با آن مواجه هستند. درصورتی‌که از آلیاژ باکیفیت در ساخت انواع شیرآلات توکار استفاده شده باشد، به طبع این مشکل به وجود نخواهد آمد. ضمن این که شما باید در هنگام خرید شیرهای توکار پلیمر گلپایگان حتماً به اصالت آن دقت کنید. کیفیت مغزی شیر توکار، کیفیت اهرم‌های حرکتی و همین‌طور فلزی که در آن به‌کاررفته است، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

مزیت شیرهای توکار ساختمانی

شیر توکار را در هر بخش از ساختمان می‌توان استفاده کرد. ولی عمده‌ترین و اصلی‌ترین حوزه بهره‌گیری از شیرهای توکار پلیمر گلپایگان در قسمت‌هایی از ساختمان است که مدیریت فضا اهمیت زیادی خواهد داشت. امروزه باتوجه‌به این که طول و عرض و مساحت ساختمان‌ها کم و کم‌تر می‌شود. به طبع استفاده حداکثری از این فضا در دستور کار مدیران پروژه‌ها، پیمانکاران و مجری‌های طرح‌های عمرانی است.

شیرهای توکار پلیمر گلپایگان در چنین وضعیتی می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته نمی‌توان گفت که این شیرها برای محیط‌های بزرگ انتخاب خوبی نیستند. برعکس انعطاف‌پذیری بهره‌گیری از این شیرآلات آن‌قدر وسیع است که حتی می‌توان در ساختمان‌های اداری و سازمانی نیز از آن‌ها استفاده برد.

البته دقت کنید که حتماً این شیرها توسط یک نصاب حرفه‌ای و سرویس‌کار معتبر اجرا شوند. سعی کنید برای زیبایی بیشتر محیط سرویس بهداشتی، آن را به‌صورت ست با کاشی و رنگ دوش انتخاب کنید. حتماً شیرهای توکار پلیمر گلپایگان را با ضمانت اصالت و تضمین کیفیت کالا خریداری کنید. در غیر این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که محصول دوره مصرف خوبی داشته باشد و سال‌ها در خانه و محل کار شما مورداستفاده قرار بگیرد.

منبع: گوین پلیمر


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=17264

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×