چسب pvc ؟

چسب پی وی سی برای متصل کردن یک لوله به یک اتصال پولیکا به کار می رود. چسب pvc در صنعت ساختمانی برای اتصال های چسبی ( و نه پوشفیت ) کاربرد دارند که از این لوله و اتصالات برای فاضلاب کشی و  گاهی اوقات لوله های برقی استفاده می شود.

 

نحوه چسیده شدن لوله و اتصالات با چسب pvc

چسب با مواد شیمیایی که دارد باعث میشود اول لوله و اتصال pvc کمی ذوب شوند و سپس بعد از خشک شدن چسب به هم جوش بخورند. چسب ماده ی فراری هست و بعد از چند مدت به صورت کامل از بین خواهد رفت و اتصال دو لوله جوش خورده بهم هم همیشه باقی می ماند.

 این نوع جوش خوردن به جوش سرد معروف است و در صورتی که چسب کیفیت خوبی نداشته باشد قادر به ایجاد جوش سرد بین لوله و اتصال نیست.

 

انواع چسب های پی وی سی موجود در بازار بر اساس تحمل فشار

چسب های pvc مانند لوله ها فشار قوی و ضعیف دارند و همانطور که از نامشان پیداست چسب های فشار قوی برای لوله کشی های فشار قوی و نیمه قوی استفاده می شود و چسب های معمولی برای لوله های فشار ضعیف.

البته قضیه به همین سادگی هم نیست. با وجود اهمیت بالا در کیفیت لوله ولی کیفیت چسب ها اهمیت دو چندان دارند. بیشتر مشکلات در فاضلاب خانگی در اثر استفاده از چسب ها غیر مناسب هست زیرا بیشتر نشتی های فاضلابی و مشکلات ناشی از آن از محل اتصال لوله ها به یکدیگر هست.

 

برند های استاندارد در زمینه چسب pvc

برخی برند های معتبر در زمینه تولید چسب فعالیت دارند. برند تانگیت آلمان یکی از معروف ترین و البته گرانترین تولید کننده چسب می باشد.

برند های خوب دیگری نیز وجود دارد که اسم هایی شبیه به تانگیت دارند. مثل تارگت ، تایگر ، تونیکس و… این چسب ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

ولی یک مساله مهم وجود دارد. خیلی از شرکت ها زیر زمینی چسب تولید می کنند و با نام تجاری این شرکت های معتبر ارائه می دهند و این باعث زیان خریدار می شود.

 

پیشنهاد گوین پلیمر چسب u-pvc پلیمرگلپایگان

ما در گوین پلیمر ابتدا به کیفیت و سپس به هزینه نگاه می کنیم تا محصول با کیفیت و مقرون به صرفه به مشتریان گرامی عرضه کنیم. در حال حاضر از چسب تولیدی شرکت پلیمرگلپایگان استفاده می کنیم.

از نظر کیفیت، پلیمر گلپایگان در زمینه لوله و اتصالات پی وی سی بدون شک در جایگاه اول قرار دارد و چند سالی هست که شروع به واردات چسب پی وی سی و پاک کننده ی لوله کرده است. چسب این برند را یک بار در ابتدا در بسته بندی پلیمرگلپایگان ارائه شد، برای تست دریافت کردیم و بعد از بررسی  نتیجه گرفتیم که از کیفیت خیلی مطلوب برخوردار نیست.

این شد که تمام چسب ها را به کارخانه پلیمرگلپایگان مرجوع کردیم و اشکال را نیز به مسئولین اطالاع دادیم و با خوش رویی پذیرفتند. بعد از چند مدت اعلام شد که کیفیت چسب درست شده است.

دوباره نمونه هایی از چسب از طرف کارخانه ارسال شد و توسط لوله کش های به نام و با تجربه سطح استان هرمزگان و بندرعباس تایید شد. و در حال حاضر به جرات می توان گفت چسب های pvc شرکت پلیمرگلپایگان بهترین برند از نظر کیفیت و مقرون به صرفه بودن در بازار ایران می باشد.

چسب-و-ابزار-

7,000تومان48,200توماناطلاعات بیشتر

 


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=15452

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×