وقتی در مورد مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان صحبت می‌کنیم به طبع لازم است که این ادعا را ثابت کنیم. هر شرکتی به طبع برای جذب حداکثری مشتری به دنبال ارائه بهتر محصولات و خدمات خود است. این موضوع در مورد محصولات ساختمانی هم صدق می‌کند، اما آیا واقعاً این موضوع در مورد شرکت پلیمر گلپایگان نیز به همین شکل است که مطرح شده؟ در این مورد در ادامه به‌صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان نسبت به رقبا!

مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان نسبت به رقبا!

شروط زیادی وجود دارد که بر مبنای آن‌ها، می‌توان اصالت و کیفیت اتصالات فاضلابی و متریال‌های بر پایه یو پی وی سی را تشخیص داد. از برند، کیفیت ساخت و جنس بدنه، مقاومت در مقابل خوردگی، دریافت استاندارد تا توسط شرکت تولیدکننده گرفته تا و…

ما این فاکتورها را یک بک یک پیش می‌رویم و در مورد آن‌ها نکاتی را ذکر می‌کنیم.

مطالعه بیشتر: مزایای لوله‌های آبیاری قطره‌ای در کشاورزی

تولید بر پایه استانداردهای ایران و دنیا

تمامی محصولاتی که توسط مجموعه پلیمر گلپایگان تولید می‌شوند، استانداردهای ایران و جهان را دریافت می‌کنند. اساساً تولید این‌گونه محصولات حتماً با نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود. ازآنجایی‌که شما امکان خرید اینترنتی محصولات این شرکت را خواهید داشت، حتی می‌توانید نماد اعتماد الکترونیک صادره از سوی وزارت صمت را نیز چک کنید. استفاده از یو پی وی سی مقاوم، لایه محافظ، عدم استفاده از مواد براق‌کننده بر پایه ناخالصی از جمله کلیدی‌ترین و اساسی‌ترین مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان است.

قیمت اتصالات فاضلابی

قیمت اتصالات فاضلابی

اصل مهم دیگر قیمت است. جایی که این شرکت به دلیل تولید در داخل و عدم وابستگی به لیبل‌ها و مواد معدنی و واردات از خارج، توانسته نرخ و حاشیه سود خرید انواع اتصالات فاضلابی را حتی تا 30 درصد کاهش دهد. البته دقت کنید که این کاهش قیمت به معنای کم‌شدن کیفیت نیست، بلکه این شرکت توانسته باتوجه‌به بهره‌گیری از تجهیزات صنعتی و فراوری یو پی وی سی در داخل ایران، این امتیاز را از آن خود کند. به همین جهت ممکن است قیمت محصولات این کارخانه در مقابل هم‌رده‌های خارجی، چینی و… در بازار به‌مراتب ارزان‌تر و معقول‌تر باشد.

مقاومت در مقابل خوردگی و اکسید

یکی دیگر از کلیدی‌ترین مواردی که در بیان مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان می‌توان ذکر کرد، مقاومت در مقابل خوردگی، اکسید و دوام فنی بالای محصولات این شرکت خواهد بود. تمامی محصولات بنا به نیاز و بر حسب حساسیت، در بخش کنترل کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرند. درصورتی‌که کیفیت محصول صددرصد تأیید شد در نهایت بسته‌بندی و وارد بازار می‌شوند. مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان این است که تمام محصولات خود را بر مبنای همان سخت‌گیری‌ها عرضه می‌کند و در این مورد همواره یک رنج مشخص از نظر کیفیت را نیز رعایت می‌نماید.

اتصالات بدون نشت

تمامی اتصالاتی که توسط این شرکت عرضه می‌شود از نظر مقاومت در برابر نشتی هم کنترل کیفی خواهند شد. سهولت در نصب، اتصالات مقاوم، وزن کم‌تر و همین‌طور نرخ چگالی استاندارد، از جمله ویژه‌ترین موارد از مزیت‌های لوله و اتصالات فاضلابی پلیمر گلپایگان است.

انواع اتصالات سیفون، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه این شرکت دارای رنج کیفی فوق‌العاده بالا هستند و این شرکت به جهت حصول اطمینان از کیفیت محصولات، تمامی متریال‌های عرضه شده در دسته‌بندی اتصالات پایه فاضلابی را با گارانتی رسمی و کتبی عرضه می‌کند.

امکان تهیه دسته‌بندی محصولات متنوع

در کنار قیمت، کیفیت و اصالت یکی دیگر از مزایای محصولات این شرکت بزرگ، تهیه دسته‌بندی‌های مختلف بر حسب نیاز در پروژه‌های عمرانی تجاری، مسکونی، استخرهای شنا، واحدهای صنعتی، کارگاهی و… است. البته که نیاز اصلی یک پروژه عمرانی، اتصالات و مسیرهای لوله‌کشی و آب فاضلاب استاندارد و باکیفیت است. در نتیجه این شرط در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، تمامی محصولات گستره فروش این شرکت را به‌راحتی در حجم موردنیاز تهیه کنید.


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=17348

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×