به نام خالق زیبایی ها

سلام

امروز  سه شنبه 20 اسفند 1398  . این روزها ما درشهرمان (بندرعباس) و در کل کشور و حتی جهان در گیر ویروسی هستیم به نام کرونا این ویروس از کشور چین شروع شد و کم کم به کل دنیا سرایت کرده، ما تو این روزها همه به فکر سلامتی خود و افراد خانواده ی خود و جامعه هستیم و خیلی جالبه وقتی به اماکن های عمومی و اداره ها میریم همه جا ژل ضد عفونی کننده گذاشته اند و از همه میخواهند که دستاشونو ضد عفونی کنند این خیلی خوبه که همه با هم داریم تلاش میکنیم تا این ویروس را شکست بدهیم و بار دیگر آرامش به شهر ، کشور وحتی جهان باز گردانیم.

من اینجا نمیخواهم از کرونا و یا حتی از نحوه پیشگیری و انتشار ویروس با شما صحبت کنم و لی میخوام در مورد موضوعی صحبت کنم که با سلامتی ما، جامعه و حتی نسل آینده ما  در ارتباط هست که این روز ها خیلی داریم بهش اهمیت می دهیم . بعد از شکست کرونا میخواهیم چکار کنیم ، چقدر حاضر هستیم این رعایت بهداشت را ادامه بدهیم، نه برای شکست ویروس،  بلکه برای حفظ سلامتی خود، افراد جامعه و برای حفظ محیط زیست وهدیه دادن آن به نسل آینده.

آیا میدانید افراد با سیستم ایمنی بالا به راحتی میتوانند ویروس کرونا را شکست دهند.

پس چرا سیستم ایمنی ما ضعیف است، این موضوع دلیل بر این دارد که ما به سلامتی خود اهمیتی نمیدهیم و شاید هم تا زمانی که اتفاقی رخ نداده . یه ضرب المثل هست که میگوید قدر عافیت، کسی داند که به مصیبت گرفتار آید.

سوال: چطور میتوانیم سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم؟

میدانم که جواب را میدانید، بله درست فکر کردید، با مصرف شیر ، میوه ، سبزیجات و نوشیدن آب کافی و ……..

اما برای تهیه و یا تولید این مواد غذایی سالم و مقوی به آبی سالم و بهداشتی نیاز داریم آیا آبهای مصرفی ما سالم و بهداشتی هست؟

علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

ما علاوه بر اینکه باید به فکر خود باشیم باید برای حفظ جامعه سالم هم تلاش کنیم تا اینکه جامعه ای آرام و سالمی داشته باشیم

شرکت پلیمر گلپایگان برای حفظ سلامتی و سیستم ایمنی افراد جامعه و با بهره وری از واحد تحقیق و توسعه خود توانسته پایدار کننده های حرارتی دارای سرب و فلزات سنگین را از چرخه تولید خود حذف کند و محصولاتی ارگانیک و بدون سرب به جامعه تحویل نماید.

و با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت آب شرب و باز یافت و تصفیه آبهای فاضلاب و برگشت آن به چرخه طبیعت توجه به این موضوع از اهمیت دو چندانی برخوردار است زیرا سرب موجود در لوله های پی وی سی هنگام عبور آب از لوله جذب آب میشود  و حتی با تصفیه آب از بین نرفته و وارد چرخه غذایی انسانها و حیوانات میشود.

مدیریت گوین پلیمر به عنوان یک شهروند ایرانی و هرمزگانی وظیفه خود را بر این میداند که از این محصول با کیفیت و ارگانیک حمایت کند و کمک کند تا افراد جامعه نیز این محصول را به راحتی در دسترس داشته باشند ، تا آبی سالم و بهداشتی و بدون هیچ آلاینده های سمی در اختیار جامعه بگذاریم تا اینکه چرخه غذایی سالم داشته باشیم و محیط زیست سالم به نسل آینده تحویل دهیم.

تهیه و تنظیم در گوین پلیمر

محیط زیست را سالم به نسل آینده تحویل دهیم

مقاله کامل در مورد مضرات وجود سرب در تولید لولهتاثیرات سرب بر محصولات کشاورزی

 


لینک کوتاه : https://gevinpolymer.com/?p=9496

گوین پلیمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×